Positiv publicitet.

Något som gett oss mycket positiv publicitet är världsfinalen av årets entreprenör som genomfördes i Monte Carlo i Monaco i somras. Det har skapat ett stort intresse kring oss som företag och våra produkter, framförallt på de brittiska öarna.

Det har funnits ett stort medialt intresse för tävlingen, vilket har resulterat i reportage i både tv och tidningar.  Ett exempel på det kan ni se om ni går in via länken i veckans VD-ord.  Där kan ni ta del av en artikel från brittiska BBC.

Det mediala intresset har hjälpt oss att stärka vårt varumärke. Många kunder har hört av sig då de hört eller läst något om oss och återkommit med positiv respons. De ser oss som ett intressant och levande företag.

Jag vet även att just den här artikeln var en av de mest lästa på BBC då den publicerades.

How near-death accident at sea launched cider success. Klicka på länken för att läsa artiklen:
http://www.bbc.co.uk/news/business-23464893

Trevlig helg!
/Peter Bronsman, VD Kopparbergs Bryggeri AB

Peter Bronsman